Tuesday, 1 October 2013

Welcome OKTOBER!!!

EA-YOOOOOO ~~OKTOBER!!!!

Asalamualikum~~~ blogger


Wahh~~ rasa nya mcm baru je buat entry september.. top-top dah oktober hari nie.... mmm cepat sungguh masa berlalu kan kekawan ^_^ diam tak diam dah penghujung akhir tahun kita ne.... 

bulan oktober nie bulan raya gak tapi RAYA HAJI la raya jugak kan jadi CUTI!!!!!! Bulan nie jugak bulan HAJI... mana ahli keluarga yang pergi haji wid doa kan selamat pergi dan balik semoga mendapt haji makbrul ameen.. In SHA ALLAH... 

HAPPy!!


8 comments:

  1. happynye die time bulan oktober :) farisha lagi happy bila bulan disember taw..dapat bonus..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe... happy sebab de cuti^_^.. tu lagi best tu shopping!! :D

      Delete
  2. Moga oktober lebih baik dari bulan-bulan sebelumnya :)
    Jadi follower #161 kat sini :)

    ReplyDelete
  3. Selamat Hari Raya Haji hehehe ^^ n selamat bercuti :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehehe slmt ari raya hj jugak... tq^_^

      Delete

Thanks for view my blog ... drop your comment here buddy