Wednesday, 21 August 2013

yeahhhh sijil dan hadiah jengjengjeng dari sis farisah dah dapat...


Yeahhh... agak terkejut ye tadi bila wid terima barang tu dari abg pos-man sebab setahu wid,wid takde beli pape dari online nape de parcel untuk wid ne... huhuhu wid hampir terlupa yang wid de menang dari GA sis farisha FLASHBACK . ingat kan barang bos wid la tadi kan takut jugak nak buka.. wid biarkan sampai bos wid masuk... huhuhu... baru wid buka.. 

Bila wid buka agak rakus jugaklah hahahaha jeng~jeng~ jeng~~ wid dapat nie 



Ha tulah hadiah special jeng~jeng~jeng dari sis farisha berserta sijil.. cuma takde convocation je hehe .. cantik tak kawan-kawan???? cantik kan~~~ JGN JELES~ ^_~v

HEHEHEHE!

6 comments:

  1. yeah!!! tq wid sbb rajin komen di blog sis dan inilah ganjarannya :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama-sama sis.. wid suka hadiah special tu.. ^_^ siap de mka wid.. hehe so takde org leh cuwri :D

      Delete
  2. cantik hadiahnya...tahniah....

    ReplyDelete

Thanks for view my blog ... drop your comment here buddy